Post by banktingperbtoran on Feb 28, 2022 18:12:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blue Archive ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blue Archive IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder många pengar ▞▞▞
▞▞▞ Blue Archive 2022 version ▞▞▞
Spelet är roligt när det gäller gameplay och lore. Jag har spelat min egen del av gacha-spel och tycker verkligen att gacha-hastigheterna och spelupplägget är bättre än vad många spelare har uttryckt. Definitivt har det utrymme för förbättringar men jag är ganska nöjd med spelet nu.
För den första utgåvan är det så roligt (låg nivå), men nu kände jag problemet när jag spelade. Utjämningen är för hård, som daglig räkning runt 400 -600 AP/Exp utan kostnad. Materialet från Bounty & Commison är för litet (på hög nivå behöver det mer och mer) Det är för svårt att odla det. Och det största problemet jag känner efter uppdateringen är: Nu finns det en fördröjning efter att ha rensat en våg av fiender för att flytta, innan det finns ingen eller till och med låg fördröjning. Det är också så svårt att komma ikapp studentnivån.
Jag är vanligtvis en som aldrig bryr mig om historien eller historien om ett spel, men blått arkiv är annorlunda och gjorde mig fast. Fantastisk historia, bra OST, fantastiska konstverk, gacha-priserna kunde vara bättre men jag är bortskämd med Azur Lane. Skulle vara 5 stjärnor men eftersom pvp finns där för ungefär 10-18 eller så ädelstenar varje dag, vill du vara uppe i toppen och för närvarande, på JP eller globalt, är pvp en enda röra. Tack och lov är pvp inte helt nödvändigt för att gå vidare i spelet eller i gacha så det är inte så full av effekt. Kan köra 60fps ez.
Borttagen recension av någon anledning: Spelet i sig är ganska bra, historien har ett slags långsamt tempo. Tyvärr är PvP obefintlig eftersom det beräknas och bestäms i det ögonblick du startar striden, fältstriden på 1 min är bara för uppvisning. Gacha är ganska dålig, rate up känns inte alls som en rate up så det är bättre att bara spara för begränsade tecken.
Ser bra ut. Gacha priser är så urusla att det inte finns någon mening med att lägga pengar på det, så bra för f2p om det är din grej. Det blir bättre när du spelar, jag hoppas att de fixar det så att det får ett bättre betyg. Det finns mycket potential här. Ps. Snälla låt inte detta spel misslyckas Nexon.
Det här spelet är så gratis att spela. Mängden pyroxen som du fick i början räcker för att skapa ett bra lag. Varje enhet (student) har sin nisch och de flesta av dem är spelbara inklusive de låga enheterna (1 stjärna). BGM 10/10, Art 10/10, Gameplay 9/10. Överlag ett väldigt roligt sidospel. PvP suger fortfarande.
Bra spel, priserna är jävla visserligen och syndsystemet suger men det är roligt att spela åtminstone. Edit: PVP AI är ret*redd eftersom ibland karaktärerna som ska vara längst bak går till fronten och dödas lätt medan tanken bara står bakom dem.
•Gacha: Inte riktigt vänlig för f2p, du måste lagra den 200× pull om du inte känner dig tillräckligt lycklig. Frekvensen är 2,5 % • Grafik: Mycket imponerande, men rekommenderas inte att använda högsta. Medium är bra •Ljud och musik: Bra •Multiplayer-match och leaderboard: Mycket RNG, beror på din tur •Rekommenderas att spela: 4,5/5 om du har mindre tid eftersom detta spel har auto sweep
berättelsen är bra karaktärerna så söta och dialogerna är så roliga att läsa, spelet är intressant och viktigast av allt är det chill spel och det tar inte mycket tid att spela så du kan spela i din egen takt, du kan bara logga in och gör dagliga uppgifter riktigt snabbt och lås upp områden eller huvudberättelsen senare när du har tid, för att inte tala om gacha är lätta att rulla. 10/10 rekommenderas att spela. feedback: det skulle vara bra om du kan spara rekryteringspoäng för nästa kommande hämtning men öka den till 300.
Har sett fram emot det här spelet i evigheter efter att ha sett det i JP. Att Nexon var utgivare var ett bekymmer, men efter några månader nu tror jag att de fick rätt, spelet har varit generöst nog för spelarna med gratis valuta och annat. Priserna kan vara lite för höga, men spelet är mestadels f2p-vänligt. Karaktärerna är väldigt söta och har mycket charm över dem. Allt som allt är spelet väldigt hälsosamt och ger mig glädje om inte annat.
Jag rullade om för Iori och Hibiki och det har varit en riktigt smidig resa. Rullade bara 30 gånger i början men jag kan fortfarande rensa allt innehåll med minimal ansträngning. Censurfrågan gällde en mindre berättelsedel som man skulle glömma dagen efter i alla fall så jag ser inte ett behov av att få till ett sådant väsen. Roligt spel, väntar fortfarande på begränsad banner. Nexon var förvånansvärt ok och gav ut gratis ädelstenar som nästan varje vecka; gått 1 månad och jag har redan sparat 2 synd. Den förtjänar ett rect av mig.
Ett mycket bra spel med story och waifu, men plåga mig inte med två Mashiro medan jag drar Azusa-bannern. Jag hoppas i framtiden att banners, särskilt begränsade banners, sådana konstiga saker inte inträffar igen eftersom det verkligen skadar min ansträngning för att samla pyroxen.
Spelet är bra, älskar karaktärerna, historien och konstverken, spelet är också okej gacha-hastigheterna är bra (inte generösa inte snåla heller), gillade inte censuren dock -___- Jag hoppas att de fixar det i framtiden. Personligen har jag inte inloggningsproblem eller kraschproblem, ingen fördröjning heller (jag läste att många har det här problemet).
Det här spelet är ganska roligt fram till nuvarande slutspel. Slutspelet är fortfarande "roligt" men det förlitar sig på händelser och totalt anfallsrädläge.När du väl är i slutet av spelet, är det en daglig uppdrags-snabbgård medan du bygger upp din sovsal och/eller övergripande nivå. Tänk på Princess Connect med en annan miljö. Om du är f2p kommer gacha att vara grov men du kommer att vilja koncentrera dig på obligationsnivåer och 3 stjärna dina nivåer för ädelstenar. Lyckligtvis tog de fram gacha QoL åtminstone. PvP är hemskt för det mesta.
Blue Archive Игре улога nve
Ärligt talat, än så länge tycker jag att spelet är bra. Fördelar: - Fin grafik, söt chibi-konststil - Bra musik - Bra karaktärer Nackdelar: - Att slipa specifika resurser är jobbigt.-Det är ett gatcha-spel, priserna är meh jag har haft bra och dåliga kast som andra gotcha-spel. -Inga Co-op och guilds verkar ganska värdelösa än så länge. Sammantaget: Jag tycker att det är anständigt men behöver lite arbete.
Jag gillar grafiken och mekaniken i spelet. Gacha är bara dålig, jag spenderade över 15 200 ädelstenar att rulla men ingen 3-stjärnig. Vänligen fixa gacha-hastigheten. Det förstör bara det roliga med spelet.
Mycket roligt spel, strid påminner mig om Azur Lane. Jag har nästan inte haft några buggar och när jag fick dem var de knappast värda att notera. Nu priser, de verkar hårda MEN jag är van vid att ha upp till 5 stjärnor, att ha 3 stjärnor är sällsynt är konstigt för min hjärna, så utifrån hur jag känner är priserna bra. Nu är historien, jag gillar den.. Jag menar att den verkar bra, jag har inte hittat något osannolikt med den. Jag har haft lite problem med att komma upp i nivå men det kan bero på att jag spelar 3 matcher för tillfället. Tack för detta roliga spel
Enligt min åsikt (efter 7 dagars spelande) har detta spel trevligt spel och vacker grafik (eller illustration). Berättelser är intressanta och interaktiva.
Jag tycker faktiskt om spelet. Söta karaktärer, generösa med ädelstenar och lägger ständigt till händelser för att få fler föremål för att bygga karaktärerna, vilket jag uppskattar. Jag har 2 stora problem.PVP suger utan Hibiki 😣 Jag önskar att de gav oss möjligheten att göra PVP manuellt. AI:n är värdelös och gör mig så arg. Mitt andra problem är att de gav oss (globalt) den censurerade versionen... VARFÖR!? Det är inte rättvist av dem att göra det. Vi borde få samma upplevelse som spelare på Japan server.
Njut av mycket men fortsätt att få falska meddelanden om att min AP är full när jag redan spenderat den en timme innan. Priserna är också lite för höga för pyroxen (ju billigare dragen är desto mer kommer folk att spendera)
Hemska priser, till och med dra omkring hundra gånger och fortfarande ingen 3 * enhet. Gå bara och spela ett annat spel. Dessutom håller utvecklarna inte sina löften. Uppdatering: Jag ligger åtminstone på 200-300 kallelser och fortfarande ingen 3*. Inte heller något att göra, evenemang är tråkiga och AI är dumt.
Det är ett bra spel, men syndsystemet är väldigt dåligt, jag hoppas att du kan optimera spelet för low end-enheter så att fler spelare kan spela
Jag har inte kommit långt i spelet och började spela först för två dagar sedan, men vad jag kan säga är att jag hade kul under dessa två dagar, allt eftersom utvecklingen går går det ganska snabbt. För att vara ärlig är interaktionen med eleverna inte alls normal, men det är inte alls förvånande med det här spelet. Om du gillar enkla historier med de olika eleverna, med ett enkelt strategispel, så skulle jag rekommendera detta spel (ill edit detta inlägg efter 1 månad, efter att jag kommit djupare i spelet.)
Spelet är jättebra. Berättelsen är rolig och karaktärerna är intressanta. Jag har det här problemet där jag hela tiden får ett "Vänligen logga in i butiken"-fel när jag går till huvudskärmen.
Gillade verkligen spelet men fick med tiden samma rekryter om och om igen. Dessutom alldeles för många små berättelser som inte betyder någonting. Ska ta en paus ett tag. Kanske prova igen senare.
Jag skulle kunna hantera den trasiga autofunktionen på grund av de enastående relationsfunktionerna.Nu när utgivaren för Global har ljugit och censurerat spelet efter att ha lovat att inte göra det. Jag kommer att göra min del. Trött på att bli bränd av förlag som tror att de vet bättre än de faktiska människorna som spelar sådana här spel. Om det här problemet inte är åtgärdat och en ursäkt med en direkt plan för att förhindra att detta någonsin händer igen inte inträffar inom några dagar kommer jag att avinstallera och aldrig mer spela något Nexon-spel.
Älskar karaktärsdesignerna (visuellt såväl som personlighetsmässigt), l2d, gameplay såväl som det lätta att förstå och implementera gameplay
Ärligt? Det här spelet är ganska häftigt. Jag gillar konststilen och ÄLSKAR live 2D, de är väl animerade och det faktum att spelet är fullt röstat är en grädde på moset. The Story är ganska anständigt, men slog redan mina förväntningar på A Gacha-spelet. Jag är dock evigt tacksam för att jag är generös mot spelarna genom att ge dem en generös mängd Pyroxene, definitivt hjälp oss spelare som verkligen vill ha en student. Fortsätt så!
Blue Archive Rol ijro etiladigan gudm
Blue Archive રોલ પ્લેઇંગ gfrp
Ärligt talat ett fantastiskt spel som är lätt att lära sig. Älskar musiken och karaktärsdesignerna. Min enda sorg med spelet är med gacha. Dina pickup-dragningar bör ha en garanti eller minska dragpoängen för att bara välja karaktären. Det tog mina 6 draw 10s för att dra en av karaktärerna (hur jag testar Gacha-system, döm inte för slöseri med resurser). Om jag hade betalat för dem skulle det ha varit runt 100 USD
Nexon Korea gör ett bra jobb hittills. Inga översättningsfel än så länge. Det finns många sätt att få uthållighet (150 från aktiviteter och passiva från sovsalar.) 3-stjärniga karaktärsgrader är 2,5 % med hårt synd vid 200 drag och omrullning är lätt. Karaktärsskärvor (inklusive några 3 stjärnor) går att odla men det kommer att ta lite tid att låsa upp. Musik och karaktärer är fantastiska och unika. Jag hoppas att Nexon fortsätter sitt goda arbete! Redigera 15 dec: Vissa censurproblem bör åtgärdas innan detta går över styr
Det är anständigt. Spelet är tråkigt, men ljudspåret, historien och konsten kompenserar för det. De är ganska generösa med valuta, men det blir bara annullerat eftersom kurserna är fruktansvärda.
Trendy Fashion Styles Dress Up Casual dxwd
I ärlighetens namn är spelet bra, fantastiskt estetiskt och minimalistiskt. Söt och enkel. Härliga karaktärer. Censuren gör mig fortfarande illa ute, men förhoppningsvis gör inte utvecklarna något så dåligt i framtiden.