Post by banktingperbtoran on Feb 28, 2022 18:06:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Love Fantasy: Match \u0026 Stories ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Love Fantasy: Match \u0026 Stories IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Love Fantasy: Match \u0026 Stories 2022 version ▞▞▞
Jeg liker spillet bare for mange annonser
Elsker dette fancy utkledningsspillet forsvinner tiden mens du gir hjernen en treningsøkt elsker det! ❤ xxxx
Jeg liker dette spillet, men jeg vil gjerne bruke sminken hennes og få kvisene hennes som andre motespill, og jeg hater at du må spille et minispill for å få mynter.
Jeg liker virkelig dette vakre spillet bortsett fra reklamene. Takk skal du ha.
Virkelig veldig søtt og utfordrende spill. Den store fordelen er annonser for ekstra kjøp.. ærlig talt et flott spill.🙌👌
Elsker det forskjellige utseendet og minispillet for å få mynter er supergøy
Love Fantasy: Match & Stories Teka-teki cqc
Så mange annonser som at det er latterlig at du får 2 nesten hvert minutt. Spillet mitt er så feilaktig at når jeg spiller matchingen, faller det stadig de samme fargene på toppen og fortsetter å matche de det er seg selv, noe som får meg til å starte spillet på nytt for å gjøre flere bevegelser eller forhindre det fra å bruke trekkene mine oppover historiens sugende og ærlige det å kle seg ut er ikke engang gøy
jeg nyter dette spillet (på fremgang for nivå 2) jeg håper bare å bli mindre kommersielt😊😊😊
Jeg kan ikke bruke diamantene mine til noe. Jeg kan bare se videoer for å få power ups. Vennligst fiks dette!
Historien er fin, men fargene på blokkene i nivået/utfordringene er for fargerike. Jeg vet ikke hvilken blokk jeg trenger å matche. Gjør også kommandoene raskere og jevnere. Til slutt kan grafikken forbedres.
lett og passerer tiden. har ikke for mange annonser
Jeg liker stylingdelen, men til slutt er det bare irriterende å spille det samme minispillet hele tiden på nytt. Og de fleste nivåer kan absolutt bare slås med mye annonsevisning. Det er bare irriterende
Samme gamle samme gamle. Jeg liker spill som dette, men så, etter et visst nivå, blir det nesten umulig å avansere uten å starte på nytt minst et halvt dusin ganger, og det er skjerpende. Jeg vil spille et spill, slappe av, og det er ikke denne.
Jeg elsker det fordi det er som om du forteller din egen historie og jeg liker de søte antrekkene!
Ikke et dårlig lite spill. Enkelt å spille.. Når jeg oppgraderte telefonen min, så installerte jeg ikke på nytt.
dette er veldig morsomt å spille, mener jeg etter at jeg så den fæle fyren i annonsen, visste jeg bare at jeg måtte hjelpe henne og jeg sier dette jeg anbefaler dette på det sterkeste, takk til folkene som laget dette
Artig spill! Det eneste jeg ville endret er muligheten til å redigere antrekket ditt!
Historielinjen er fin for sjangeren. For det meste er puslespill bra, men noen ganger flytter du en powerup til venstre og den går til høyre i stedet. Det ser ut til å ha problemer med belønninger. Jeg sluttet å bry meg med "dobbelt opp"-videoen på slutten av nivåene, siden det flere ganger bare falt meg ut å ikke få noen belønninger. Se en video for å tjene 100 mynter i oppgavelisten øker aldri det totale antallet mynter, så... bortkastet annonse der.
Space Phoenix - Shoot'em up Veiksmas razz
Elsker spillet, men jeg er på nivå 776 nå, det fortsetter å si at det kommer en ny historie snart i over en uke nå
Annonsene var alltid så spennende når jeg spilte de andre spillene mine. Jeg har akkurat begynt å spille, men så langt liker jeg det. Jeg håper den følelsen fortsetter fordi jeg er beryktet for å slette spill hvis de blir for vanskelige eller hvis jeg kjeder meg for fort. Jeg kommer garantert til å gjøre en oppdatering hvis/når jeg kommer til nivå 100.
Absolutt elsker spillet, men siden den siste oppdateringen krasjer spillet stadig. Hjelp!!
Spillet er bra, men når du er inne på minispillet (for å få mynter) er trekkene for få
Ærlig talt synes jeg dette spillet er flott, men når du først kommer langt nok blir det ALT for vanskelig å kle opp karakterene dine. Du må bruke hver sminke om gangen og slikt. Vennligst fiks dette. Hvis du gjør det, vil jeg reinstallere og gi den 4,5 eller flere stjerner.
Dette spillet er faktisk greit, og det er grunnen til at jeg gir det 3 starter, men jeg har noen problemer, jeg er for øyeblikket på nivå 162 og kan ikke slå nivået, jeg og kjæresten min har prøvd flere ganger å finne en måte å slå det, men det er ingen mulig måte, det ser ut til at den siste isblokken bokstavelig talt har blitt blokkert fra resten av spillet. Jeg håper dette kan fikses.
Flott spill, men over venter på oppdateringer. Som om dette spillet er nesten like ille som en høy dag med oppdateringsproblemer
Love Fantasy: Match & Stories पहेली pxtd
Til mange annonser... Hvorfor bruker du så lang tid på å oppdatere historien... Jeg har ventet så lenge...
Jeg elsker spillet, men feilen med dette spillet er sammenkoblingsspillet. Jeg er lei av sammenkoblingen og myntene er så billige og lite mynter er vanskelig å få mynter oppgradere appen din innen mange spill, ikke bare én elsker historien, men problemet er vanskelig for å få penger og så mange legger jeg håper det blir oppgradering neste gang
Jeg elsker dette spillet, det hjelper meg å fordrive tiden, men her nylig på grunn av oppdateringer kan jeg ikke spille historien..noe som skremmer meg.
Nyt spillet, men det har noen feil. Jeg er på 488 og det fortsetter å rote. Når den legger nye gjenstander på brettet, fjernes de automatisk og det gjentas om og om igjen, og jeg kan ikke gjøre noen bevegelser.
Kult spill. Elsker historietemaet. Jeg liker ikke myntfallet for å komme til neste nivå. Det er alltid 300 på slutten. Makeoverene ber om mer jo høyere nivå. Jeg er på nivå 234, og jeg ser annonser hvert 2. sekund, de gir deg bare 25 forsøk i popspillet. Du blir aldri ferdig. Jeg så over 6 annonser før jeg flyttet for å kjøpe én bluse, gjenta for hvert element de trenger. Har over 12000 diamanter og kan ikke bruke dem. Når du gjør det, må du kjøpe 400 mynter og 200 diamanter. Dette gir ikke mening.
Dette spillet er litt morsomt, men det er virkelig noe en 4 til 10 år gammel jente vil like
Nye historier tar lang tid før de blir tilgjengelige og krever konstante oppgraderingsnedlastinger
veldig bra spill, men det er ingen reklame og ingen sløsing med tid, ingen 30 sekunders annonse
Love Fantasy: Match & Stories Головоломки nok
Ok til å begynne, blir ganske lei nå.Samme spill hver gang for å vinne poeng for å endre jentenes utseende.
Hva tar så lang tid å låse opp et nivå for en ny historie??? Kan noen gjøre noe, så jeg kan fortsette å kle meg rachel
Love Fantasy: Match & Stories Teka-teki jch