Post by banktingperbtoran on Feb 28, 2022 17:54:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mad Dex ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mad Dex IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi ääretön kulta ▞▞▞
▞▞▞ Mad Dex 2022 version ▞▞▞
Peli on niin hyvä ja täydellinen speedrun. Ainoa ongelma on, että huomasin, että tulostaulukoissa säilytät ennätyksen, vaikka tasoa olisi muutettu. Esimerkiksi tasolla 8 on tehty suuri muutos ja jos et pelannut ennen tätä muutosta, et voi saada parempaa sijoitusta tulostaulukoissa. Voiko tämän korjata helposti nollaamalla yhden tason tulostaulukon, kun tämä vaihdetaan?
Paskammat säätimet ja invasiiviset mainokset! Huono klooni!
Tosi👍👍👍👍👍👍
Mad Dex Аркади wxer
Erittäin hyvä peligrafiikka ja peli on loistava
Ohjaimet ovat liian pieniä ja pelattavuus on vain huono
Tämä on kopio! Jopa seinien luonne tai väri!
Shameless Meat Boy -klooni.
Emme voi pelata sitä tasolla 40
Kovaksi
Mad Dex Arkade ifg
erinomainen peli ilman viivettä rakastaa ilmaisia videopalkintoja
Hauskaa
Painikkeet ovat vain liian pieniä!
mulla on tää pleikalla
[Exclusive] OnePlus Y1S TV series launching in India soon; Android TV 11, ... Wireless DEX - eARC - Wifi 5 & Bluetooth 5.2 - Crystal Engine - 1.8 lbs $899.
Säätimet ovat kauheita ja niin ovat myös tasot; kamalista mainoksista puhumattakaan...
Ei hätää, mutta teen mieluummin tarkastuspisteen
Tuskin mainoksia, hauska peli, erittäin hyvä remake superlihapojasta. Mutta on niin vaikeaa voittaa kaikki tasot.
Olenko melko varma, että tämä on laitonta? se näyttää ja tuntuu SMB-kopiolta
Tämä peli oli yksi parhaista, joita olen koskaan pelannut. Toivon vain, että pomot olisivat hieman helpompia.
Ei todellakaan pitänyt ohjaimista
Peli on erittäin hyvä, rakastin pelattavuutta ja grafiikkaa! Peli itsessään on paras tasohyppely, jota olen koskaan pelannut!
Sen sijaan, että kutsuisit rumaa ja sanoisit, että se on superlihapojan repiminen, ymmärrä vain, että se on juuri sitä. Klooni. Erittäin hyvälaatuinen klooni. Sanon, että tason 30 pomo on erittäin haastava ja ehkä luoja harkitsisi pomotaisteluista erillisen tilan tekemistä? Muuten se on erinomainen. *Muokkaa: laski tähdet 3:een johtuen mainosten määrästä wifin kautta pelattaessa ja uusien alkuperäisten tasojen puuttuessa.*
erittäin mielenkiintoinen ja myös kova 😀😀😋🤗
peli on hyvä, mutta oe-pisteessä antaa sinulle 3 sekuntia ohittaa kuin 12 lazeria!
Foot Clinic - ASMR Feet Care Lakon Peranan ztj
Upea tasohyppelypeli, minulla oli hauskaa pelata sitä ❤
Antaisin sille 5 tähteä, jos mainoksia olisi vähemmän. Muuten se on hauska peli ja niin koukuttava.
Super lihapoika ripoff
Peli on hämmästyttävä. Jotkut tasot olivat todella kovia, mutta eivät mahdottomia. Mahtava visio kaverit.
Liikaa mainoksia
Tämä peli on inspiroimaton heikkolaatuinen Super Meat Boyn lopputulos. Se, että kehittäjiä ei ole haastanut oikeuteen tekijänoikeusloukkauksista, on minulle yllättävää.
Erittäin huono ja verinen
Hei! Rakastan tätä peliä, mutta voitko yrittää lisätä ohjaimen tuen ja tasojen luojan, jotta pelistä pitävät ihmiset voivat luoda tasoja ja pelata niitä! Mutta vain jos haluat muuten, se on silti minulle viisi tähteä!
Oli hyvä kun. Se toimi
Tämä on kirjaimellisesti Super Meat Boy. Mutta pelit ovat aika hauskoja.
Hieno repeämä superlihapojasta
Se on ilmeisesti superlihapoika. Olen aina halunnut pelata sitä peliä, ja tietääkseni tämä on aika hyvä paikka. puhdista vain veri tason nollauksen jälkeen, kevennä lisäyksiä ja kokeile online-tilaa. Haluaisin nähdä, miltä se näyttäisi. erittäin hyvä peli.
Rakastan pelata tätä peliä, mutta se on erittäin vaikeaa. Pääsin tasolle 25, yritin yli 30 kertaa, silti epäonnistun 25 tasolla. Tämä on erittäin vaikea peli koskaan.
Pelikilta: hei, voinko kopioida kotitehtäväsi? Lihapoika: joo, muuta sitä vähän
Yksi typerimmistä peleistä, joita olen koskaan pelannut.
Ei hätää
Pelattavuus kärsii paljon huonosti viritetyistä ohjaimista.
ne raketit ovat nopeita ja ne nopeat ampua ja tämä tekee siitä vaikeampaa
Mad Dex Arcade efft
Hyvä tasohyppely, reagoivilla ohjaimilla ja hauskalla pelattavuudella! Ilman voittopalkkiota elementtejä,Eikä kokemukseni mukaan liikaa mainoksia.
erittäin hidas peli
Se on hieno peli. Olen pelannut tätä peliä suurimman osan elämästäni. Päivitä myös 😫🙏🙏 Pyydän sinua 🙇 kiitos, koska rakastan tätä peliä. Mukavaa päivää 😄.
PROkédex - Viimeisin Versio Androidille - Lataa Apk - ApkGK ...